روند تغییر قیمت رمز ارز ICP از گذشته تا امروز
نوشته شده توسط : hamedemad

روند قیمت رمز ارز ICP از گذشته تا امروز

توکن ICP از تیمی بزرگ و قدرتمند ساخته شده است و شرکت های بزرگی از آن حمایت می کنند و همه این عوامل باعث رشد قیمت چشمگیر این رمز ارز شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتالICP  چیزی حدود ۳۶۷ /۳۱ دلار است و در میان رمز ارزها رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. از ابتدای تولید تا کمتر از یک ماه این رمز ارز  با نوسانات بسیاری روبرو شد و توانست قیمتی بالای ۷۰۰ دلار را تجربه کند و ظرف مدت چهار روز توانست رتبه چهارم از جدول رمز ارزها را از آن خود کند.

این رمز ارز از همان ابتدای ورود در لیست بزرگ ترین صرافی های دنیا قرار گرفت و توانست بسیاری از توجهات را به خود جلب کند. بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید آن روی آورند. اما در مدت کوتاهی نیز با افت قیمت مواجه شد و قیمت آن به حدود ۶۰۰ دلار رسید. اما پس از گذشت چند ماه تقریبا به تعادل قیمت رسیده است و با نوسانات کمی روبرو شده است.

آیا رمز ارز ICP استخراج می شود؟

ارز دیجیتال ICP جزو رمز ارزهایی است که از الگوریتم اثبات سهام در تراکنش ها تبعیت می کند. از این رو این رمز ارز استخراج نمی شود و برای به دست آوردن و خرید و فروش آن باید از صرافی های معتبر اقدام کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتالی ICP

برای اینکه بتوانید ارز ICP را معامله کنید باید چهار مرحله زیر را طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز ICP را خرید کنید.

بهترین کیف پول های ICP

ارز دیجیتال ICP نوپا است و شبکه بلاک چین اختصاصی خود را دارد و از این رو کیف پول های کمی از آن پشتیبانی می کنند. اما برای خرید و فروش این رمز ارز می توانید از صرافی داخلی بایننس استفاده کنید و یا از کیف پول های Coinlist و Safepal برای معامله این رمز ارز استفاده کنید.

چه آینده ای در انتظار ICP است؟

از نظر سازنده ارز دیجیتال ICP، پس از بیت کوین و اتریوم، این رمز ارز بزرگترین تحول و نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می آید. به گفته ویلیامز این رمز ارز با استفاده از سرعت اینترنت قابل اجراست و بسیاری از برنامه های بلاک چین و منبع باز می توانند از طریق آن اجرا شوند. با توجه به اهدافی که تیم سازنده در نظر گرفته است و اگر بتواند سر قول ها و اهدافی که به کاربران خود داده است بماند و با توجه به قیمت بالایی که این رمز ارز دارد، می توان گفت آینده روشنی پیش روی ICP است و می توانید برای سرمایه گذاری این رمز ارز را انتخاب کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

رمز ارز ICP





:: برچسب‌ها: رمز ارز ICP, قیمت ICP,خرید ICP ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: